Mijn waarnemingen vul ik altijd in op Waarnemingen.nl Maar ik heb gemerkt dat dat voor korstmossen moeilijk is.
Bij deze kwamen 4 optie naar boven waaronder witstippelschildmos. nadat ik die had opgezocht dacht ik dat dat wel kon kloppen.
Maar de waarneming wordt niet goedgekeurd.
Wie weet het zeker?
Alvast hartelijk dank.
Witstippelschildmos?
-
lukasverboom
Re: Witstippelschildmos?
Hallo Tanja,
Heb je een link naar de waarneming? Dan zal ik nog eens kijken.
Momenteel komen er honderden foto's per dag binnen die we met een kleine groep admins allemaal willen beoordelen, dus het kan even duren voordat een waarneming gevalideerd is.
Heb je een link naar de waarneming? Dan zal ik nog eens kijken.
Momenteel komen er honderden foto's per dag binnen die we met een kleine groep admins allemaal willen beoordelen, dus het kan even duren voordat een waarneming gevalideerd is.
-
TanjaVerbij
https://waarneming.nl/observation/203527342/
Hoi Lucas,
Begrijp ik het goed dat jullie van BLWG voor waarnemingen.nl de binnengekomen meldingen beoordelen?
Dat lijkt me een gigantische klus!
Hoeveel mensen zijn er in Nederland die al die soorten kennen? Ik heb in elk geval heel veel waardering voor iedereen die zoveel kennis van bepaalde groepen planten/ dieren etc hebben. het moet bijna een levensmissie zijn.
Dank ook daarvoor..
Hoi Lucas,
Begrijp ik het goed dat jullie van BLWG voor waarnemingen.nl de binnengekomen meldingen beoordelen?
Dat lijkt me een gigantische klus!
Hoeveel mensen zijn er in Nederland die al die soorten kennen? Ik heb in elk geval heel veel waardering voor iedereen die zoveel kennis van bepaalde groepen planten/ dieren etc hebben. het moet bijna een levensmissie zijn.
Dank ook daarvoor..
-
lukasverboom
Klopt, de BLWG is de vereniging met liefhebbers van mossen en korstmossen in Nederland, daar is bijna iedereen die met die groepen bezig is lid van. De admins op Waarneming.nl zijn dat ook allemaal.
Ik heb een reactie geplaatst bij je waarneming, dat is Punctelia jeckeri, rijpschildmos.
Ik heb een reactie geplaatst bij je waarneming, dat is Punctelia jeckeri, rijpschildmos.